Thursday, March 11, 2010

aku janji!!!

bru sekejap bpk angkatn ku telipon..dia bising nape aku da lame xbg berite..kol pon x..apetah lagi msj..emm fia mintak maaf abh..fia xder niat nk wtmcm tue..fia terpkse... fia syg keluarge abh..syg adik2..syg ma..semuenyer.. kowng mesti xphm kn crita nh..nh la keluarge angkat aku di kuatan.. diaowng nh sgt2 baek kt aku..keluarge nh asalnyer keluarge arwah kwn aku..tapi dia meninggal pade thun lepas..keluarge dia xpat nk terima kenyataan yg ank mereka da xder..kebertulan dia umur same dgn aku..sebak gak ble aku ngk keluarge nh..kesian dan simpati..tapi apekn daya aku... aku xder hak...aku just boleh aggap diaowng nh kelurge shaje..mule la sebak bile adik2 dia yg kecil tue memanggil aku kakak..sumpah seumur hidup aku yg xpunyer seowng adik nh..rase nk ngis..bile diaowng pggil aku mcm tue...bkn simpati lagi tape lame kelamaan aku jd ikhlas anggap diaowng tue adik2 aku..aku dianggap ank sulung mereka menggantikn shabt aku da tiada tue? sedih.....sgt sedih... kwn aku pegi dgn kejadian yg x d'ingini... yeee..aku masih simpan pic arwh..dia menggal di tempat kejadian..ya allh... aku bersalah dgn dia..andai kate dia masih hidup aku mahu mintk ampon sgale slhku pde dia.. aku mintak maaf JO....AKU MINTAK MAAF..KNAPE KO PEGI DGN KEADAAN MCM TUE?? KENAPE....AKU JNJI NGN KO, AKU AKN BUAT KELUARGE KO SBGAI KELUARGE AKU..KELUARGE KNDUNG..AKU NK TEBUS SLH AKU KT KO...aku akn jdi akak kepade adik2 ko..aku JANJI..




nh la picnyer..mayat dia tersadai di tepi jln tue..
nh real pic tau..


nh lak pic kete yg arwah bwk time kejadian


" al - fatihah untuk arwah.."
.

No comments:

Cute Strawberry