Thursday, March 11, 2010

copy frm her..zety..

post nh aku copy dr my dear friend zety..
so aku nh jwb nh..


[#1] Siapakah diri anda dirumah?
Jawapan:ank bongsu yg selalu xder kt umh coz stdy jauh la..hahahahaahha pediam dan pendedam kpd abg2 yg jeles pde ku...hak2..

[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?
Jawapan: hhahahha kwn yg suke wat muke sengal.kwn yg boleh dgr maslh mereka.kawan yg boleh mengis bersame.kwn yg boleh makan bersame.kwn yg boleh shopping bersame.kwn yg boleh clubbing bersame.kwn yg periang hinggakn bleh membuat mereka gelak pecah perut..hahahhahhahahhhak..aku nh segal tau..seorng yg sporting giler if yg kenal la..lau xknl aku seorng yg sombng nk mampos..ach2..byknyer...yg penting kwn no.1 bg aku..

[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
Jawapan:
1. nk dpt dip.hahahhah coz xhbis ag.
2. nk lesen kete ( xdermase nk ambk lesen nh.)
3. nk kamera canon..(coz aku suke tngkap pic)
4. bertunang ngn dia (doakan yek)
5. nk kete jazz..
6.nk dpt dgree cepat2..
7. nk g arab..keje sne..nk cari atok aku..
8.nk kawin..(yeah!!!)
9.nk baby twins...
10.nk antar mak ngn abh g haji
11.nk jd lec..aku nk ajr manusia jd nurse yg berkualiti dan berstyle..(hahhhahaaha)
12.aku nk hidup bhgia dgn suami dan ank2..
13.nk sgt sakit aku sembuh!!!!!!!



[#4] Siapakah nama pasangan anda?
Jawapan: si botak, si tinggi, si pemain drum ..


[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
Jawapan:
1. senyuman yg sweet..
2. simple person..
3. minat music sbb aku minat giler music..
4 pelukkn dia..eee bestnyer..nk..nak..
5. belaian dia...
6.penyabar..sgt penyabar ble aku buat hal..
7.ske spacetime bersame..yeah!!!
8.kiss ..wahh...
9.byk2 ag..hahahhahahahaha..


[#6] Bila tarikh anda couple?
Jawapan: xingat la..tp da 7thun kowt..yeah!!!




[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Jawapan: xder kowt..manis jek...mcm gula..


[#8] Lagu tema cinta anda?
Jawapan: terlalu byk..xterkate..

[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Jawapan: adelah..wekqq..





No comments:

Cute Strawberry