Monday, March 22, 2010

day 1

I'M A GOOD NURSE




hu2 bgun kul 700a.m mandi2 siap2 aku grk g hospitl coz kul 8pg ade meeting ngn CI aku.
smpai2 jek kt hospital, kteowg nggu jek ar pai CI tue muncul..perhh lame la plkkn..
sesmpai jek CI kt hosptal kteowg dibrikn satu borang nh..hhahah borng aku jnji seh.berkerje kt situ la kn..pas tue mule la sesi2 melawat blok2 kt hosptl tue?n mcm2 la dia tnyer..kteowg nh..da blur2..hahahha nsb baek leh jwb.huhh..hbis jek melawat blok2 kteowg g meeting la kn kt blik meeting hosptl nh..meeting punyer meeting la kn..smpai la kol 11 a.m .perhh perut da bunyi nh..da ar x breakfst pg td...ish2..pe lagi kteowg mintk ar rest buat 45 min jek..coz CI da nk bg tugasan ar..
hahahhaha keje2..yeah makn2..dap2..
pas mkn jek semue kumpul lek..aku ngn membr2 yg laen...kteowg 14owg.wah2 ramai kowt..
masok lek kt bilik meeting...nggu la CI yg enth kmne tah..lame gak ar menggu pai da naek ngntok aku kt dlm tue?smpai jek dia.CI pon bg2 la tgasan la kn..aku dpt kt wad owg2 seblum,sedang,nk selepas berslin.
wah2..best2..dpt ngk owg melahirkn seh..berani x berani jek aku nh..hahahha DARAH..yeah!..pas dpt tugasan msing2 kteowg dbnrkn msok kt label room..hu2 utk pengthuan kowg..bukn calang2 owg yg leh msok label room tau..owg yg berutung jek dpt.hu2..alhmdullilah aku dpt msok situ n keje kt stu dlm 2week..
fuhhh....memng best sem nh..aku dpt ngk owg brslin .yeah!! penglaman yg menarik seh..
aceh2..


itu CI aku



mereka kwn2 aku di hosptal kemaman..

No comments:

Cute Strawberry