Thursday, March 25, 2010

DAY 4 ( SGT2 BEST)

da masok hari keempat kn aku kt kemaman nh
wah2 rinh sgt best la kn
pg2 lagi aku da kne bg mndi bby2 la kn
wah3 mereka sgt cumil2 la kn
yg xbleh bla time aku tgh mandikn tue
mreka sgt licin
mcm nk jtuh jek
tkot seh
nk owg lak tue
xper2 CI aku ade
sebelom aku terlupe la kn
ade ker time2 aku nk pkaikn bju
kt bby
bleh la plk bby tue pancut dpn aku
nsb baek pakai apron
x memng bsh ar bju uniform aku
hahahahahahhahah
ase nk ggt2 jek bby tue
da la cumil
germ2
selaen mandikn bby
aku dpt ngk dktr2 kt stu buat vishock
wah2 dktr2 tue seluk vgina ptient aku td dgn tgn dia jek
bpak skit la kn ptient tue?
enth skit or sedap ek
hahhahahhahahaha
kesian lak aku ngk patient tue
da xthn skit nk berslin
mengis2
aftr that
aku kne antr patient g labor room (dewan berslin)
wah2 da msok jek blik tue
aku sempat ngk sorng patient nh
yg tgh teran nk kuarkn ank
YA AllAH
sgt ngilu aku ase
bile dgr dia teran
aku ase nk meneran skli
hahahahaha
sgt seksa weh nk berslin nh
emmm sdr sketika aku time tue
BERTAPE SUSHNYER
NK BERSLIN
aku xpt nk ngk patient tue pai ank dia kuar
aku kne blik wadd aku semule
hu2 aceh2 blik2 jek wad
ade la majlis mkn2 untuk stff wad tue
wah2 best2 tapi perot aku da penuh
mkn tembikai td
hahahahaahhahaha
giler besar tembikai tue?
emm rinh memng sbk kowt
pai aku ase mcm da xlrt ar
patient pon ramai
hampir setiap ari ade sje penglaman bru tau
so teruskn membce ek
kish2 aku kt prktikal
aku akn post smpai 16 april t
wah2 lame lagi seh
ok2 ade pic yg aku nk post
utk tatapan kowg
pic nh time aku mkn tembikai
hahahahahahahahahhaa
best2 sgt best

No comments:

Cute Strawberry