Wednesday, March 31, 2010

DAY 9( kelahiran menggunakn forcep)


rinh aku xthu nk post pe da
coz semuenyer mcm simple2 jek kowt
mcm biase jek la pg2 mandikn bby2 yg cumil2 tue la kn
so pastue kteowg da xder keje ar
actually aku nk cte pasal kelahiran yg menggunekn forcep la kn
fuhhh..sgt menakotkn lorh
membr2 aku la yg ngk rinh
so diowg crte kt aku la kn
kesian lak ngn pesakit tue
meneran agk lame dgn penuh semagt nk kuarkn bby tp bby yg xlepas kuar
lame gak pesakit tue meneran
so semue stff2 kt situ mask la dlm bilik tue
adess..amai kowt staff2 yg bidan kt situ
semuenyer muke da cuak
coz pesakit da hmpir2 hilng nyawe
bukn senang pesakit yg lahir dgn forcep nh
cube korng byngkn
lau ank kowg yg bby ag ,kple dia kne kepit dgn pengepit yg besar
ala penyepit pisang goreng tue
byngkn jek la k
tp rupe forcep bkn mcm tue tau
ades..sgt skit kowt
membr2 aku pai berpeluk2 antre stu sme laen ngk kelahiran tue
memng sedih sgt
keadaan memng cemas ar
bile jek bby kuar
semue yg ade kt situ bersorok gembire ar
ade yg ngis
kesian kowt kt bby tue
p alhmdullilh la kn selamat gak pesakit tue melahirkn
tue jek la kowt penglamn aku rinh
hu2 esok smbg ag ea..
aku pon bkn sehat ngt sekarng
skit aku pon da semkin teruk
ala mklum la kn
keje3 mcm nh amat memenatkn
hu2 ok la yek..
da2

No comments:

Cute Strawberry