Tuesday, March 16, 2010

DIA EGO!!! but i miss u..


this guy is ma bestfriend.i miss him dmn much..sedih ble dia pindh kolej..lame da xjmpe..dia selalu wat aku tergelak..kteowng suke share maslh.. maen bowling bersame2..hahahahah dia terer taw.. tp dulu2 la....nw kteowng da bz ngn hal masing..aku phm perasaan dia..p i'm sorry..really sorry..aku ade paste text kt ms dia..di bwh ini yek..ia buat aku rase serbe slh kt dia nh..even xthu lagi sape yg dimksdknnyer..
but i knw him..

TEXT FROM MYSPACE

Aku nak tulis satu novel yg mengisahkan tentang seorang lelaki yang suke kat sorang pompuan nie namun die terlalu ego nak bagi tau kat pompuan nie yg die sayang sangt kat pompuan nie.
Mereka selalu berjumpe(NAK KATE DATING PON TAK JUGAK) dan jugak slalu msg.
Pompuan nie tak tahu laki nie suke kat die jugak tapi die ade la bgi2 hint kat laki 2 yg die suke kat laki 2 tp laki itu tidak mahu menrunkan ego nye(WALAUPON DIE TAK NAIK MOTOR EGO S).Setelah msg beberapa bln,pompuan nie mula menghilangkan diri(BKN TEKNIK GERAKAN SEJURUS DRAGON BALL).Lelaki ini rase plik dan bertanya kepada diri sendiri,WHY??? Setelah siasat dan menyiast,lelaki ini pon mengetahui bahaawa pompuan itu telah berjumpe dengan lelaki lain dan telah bercinta denganya.Lelaki itu berasa snagt mara,geram dan menonggeng(SEPERTI RONGGENG ROKIAH).Namun lelaki itu pon pasrah dan menerima situasi(BUNKFACE) itu dengan hati yg terbuka walaupon terluka(PERGHHHHHHH,AYAT TAK TAHAN SIAL).Kini lelaki dan perempuan itu msih berkawan.Walaupon die amat sayang kat pompuan itu,namun demi kebahagiaan pompuan itu,die diam kan perasaanye demi kebahagiaan perempuan itu(PADAN MUKA) Moral of the story,jng lah menyintai perempuan,tetapi cintalah kepada kaum sejenis(ELTON JOHN).crita ini hanyalah permulaan,aku tau korang yang membaca pasti mahupan epy ending right(TAPE,PENUTUP NANTI AKU CITE LA YANG POMPUAN ITU DAN PAKWE NYE MATI DILANGGAR LORI! !!! HAHAHA..kejamnye aku. GURAU JEW,PENUTUP NYE NANTI,AKU AKAN SMBUNGKAN. Adakah laki itu berjumpa dengan perempuan yg lain,atau adakah die masih menanti pompuan yang dicintainya???JENG3...KISAH INI TIDAK ADE KENE MENGENA NGAN AKU SBB AKU TENGAH HANGAT BERCINTA DENGAN LISA SURIHANI.aku mengambil inspirasi cite nie daripada cite hindustan yang ku tonton.JIKA ANDA RASE KISAH INI ADE KENE MENGENA NGAN AKU,ANDA SALAH.JADI JNG BANGANGKAN FIKIRAN ANDA BERFIKIR BAHAW LAKI CRITA DI ATAS ADALAH AKU.KHAIRUL ANWAR HANYA PENERBIT DAN PENGARAH DIDALAM CRITA ITU.KHAIRUL ANWAR JUGE ADALAH SEORANG LELAKI YANG AMAT GANAS,TAK SUKA BERCINTA DAN BNYAK LAGI.JADI NANTIKAN SAMBUNGAN NYA.CHa00




aku copy paste dr myspace membr rapat aku nh..
yup sgt rapat..aku nk thu pe mksd text nh..
pe yg dia mksd kn..adekh untuk aku..boy..
i'm so sorry u still mybestfriend..
no more..

No comments:

Cute Strawberry