Thursday, March 11, 2010

dia kembalikn senyuman ku..


dia... wat aku tersenyum kembali walaupun aku thu dia masih sedih..
dia...sentiase mahukn yg terbaek untuk aku..
dia..sentiase buat aku tergelak walaupun hati sakit...
dia la segalanyer untuk aku..
dia la jiwa aku..
dia la semangatku..
dia la nyawa ku...
dia la warne kehidupanku...
dia la bantal ketika aku memerlukn bhu yg boleh aku sndr dan mengis melepaskn marh dan sedih..
dia la tngan yg me'gelap airmate aku..
dia la mate yg melihat semuanyer dikehidupanku
dia la shabat yg baek untuk aku berkongsi cerita..
dia la ketua bgku...
dia la penawar aku...
dia la penasihat yg baek untuk ku...
dia la teman hidupku..
yaa..teman hidupku..
tiada penggnti temptnyer...
sampai bile2..
itu jnji aku pade diriku...
muktamad...
terima kasih syg ats segale - galenyer...
owg hargai segale pemberian syg.... kasihsyg syg kpd owg..
dia la "SHARUL AZWA BIN ZAINAL"

No comments:

Cute Strawberry