Wednesday, March 24, 2010

sgt mahukn ini..


i want this camera
d90 nikon
skrng aku tgh kumpul wit utk dpt camera ini ya
wah2 mesti btmbh lengkap hdp aku
bile ade camera nh
aku sgt2 suke bidng photogrfpy nh la kn
shoot2 best weh
buat hidup aku tenang
mybe memg da drh aku ke arh seni
dulu aku de ambk bidng arkitek la kn..
2thun jek
sempat jd interior design jp dlm 3bln cmtue?
wah2 sgt best la kn
even aku skrng stdy kos nursing
hati n jiwa aku kpde seni
xlupe gak music
mcm xlengkp lau xder
seni n music dlm hidup aku
sgt2 suke
aku nk try pujuk mom n dad la
utk supprt skit la
utk aku dptkn cmera nh
membr2 aku yg photogrfhr
da berbuih mulut diowg
suruh aku bli
hu2 sbr2 k kwn2
itu jek kowt nk cte pasl nh
aku penat sgt
dlm kepale nh
cume cmera nh jek
hahahhahahaahhaa

No comments:

Cute Strawberry