Thursday, April 8, 2010

DAY 14 ( dia menangis)

nh la wajah time penyakit sengal aku kuar..

sis mimie . chida . faten


muke budak nangis hahaha:D

sempat ag snap di tepi katil

cyg chida ngat
ma classmate+ ma roommate

hello to all ma follower's
rinh aku just nk kongsi
kegembiraan
kebenggongan
kesengalan
hhahahahahahaha
first2 aku da post pic2 yg sgt moggek
ngk la aksi moggek aku tue
itu aksi untuk buatkn si chida ketawe jek
n lihat lak pic yg bwh2 dia tue
pic chida ngis
sgt hodoh muke dia
hahahhahaahha:D
rinh aku keje di dewan bersalin la kn

hari ke dua last aku keje kt situ adesss..
esok hari last aku kt situ
hu2 story for today la kn
hahahhahaahahha:D
memng berdekah la kn sedih pon ade gak rinh
aku berempat di dewan berslin

dr pg pai la nk blik xder stu kelahirn pon yg aku ngk
bad day lorh

but aku just dpt ngk
stge2 seseorng itu bile nggu nk berslin
owwwwhhh no!
sgt sakit and tramat2 la seksa
smpaikn membr aku si chida mengis bile ngk pesakit tue menahan kesakitan
aku relax jek kt tepi tu

boleh tergelak2 smbil bual aksi2 yg membggangkn
hahhahahha monggek aku nh
chida ngis lorh giler ar aku ingt dia maen2 jek
upe2nyr da bsh ar uniform dia ar adessss.
.risau aku weh

sabar yek chida
hu2 sis mimie nh lakn.
die gthu kt chida yg syurga dibwh telapak kaki ibu
so lek la kedah mintk ampon semue
hahahhahahah:D
betol gak ckp sis mimie tue
but situation nyer agk tidk sesuai lorh
da larh depan2 pesakit yg tgh menahn kesakit..dgn tgisan pesakit tue mane x minah tue menggis..
adesss chida2..
jgn touching2 ag tau..
t aku lak ngis.
.
hahhahahahha:D
menggong jek rinh
da nk lek td bru la ade kes
p aku xsempat nk ngk coz da xthn sgt3 nk blik umh ar
penat mnggu jek la rinh

nothing..
hu2 its ok kowt esok ade ag..
hahhahhh:D
chida aku syg ko lbh la kn..
muaaaahhhhh2

No comments:

Cute Strawberry