Monday, April 12, 2010

cian dia : (


huhuhu2 mate da sembam da nh..xcukup tido mey..nggu bas pon da berzaman
xsampai2.adesss lembab sungguh bas itu yek,so snap2 la kn : )




nengok la muke ma sayang da busan giler nggu bas + lak ngn ngantok dia. adess cian dia kn
da la ri jumaat ambk aku kul 3 pg kt kote,pastue esok pg g air terjun, teman shopping2,mkn2.pastue balik umh, dating lagi pan umh aku pai kul 1 pg.pas tue pg nh nk kne antar aku kt sangkar kote~
adess cian dia..sorry sayang : (
but thnkz sgt3 k coz wt smue tue untk owg




untuk menghilangkn ngntok dia, aku pon snap2 la pic ngn dia
pdia mcm xder perasaan nk snap.haha:D ngntok ngat tue?muke dia pon mcm xbermaya jek..hu2 tapi
I TETAP SYG KT YOU LA




bila da snap2 ,x lame tue dia pon bg respon yg baek la kn
huhu : )
ma sayang sedih kowt
mane x
aku da nk balik
cian dia
setiap kali aku nak balik mesti dia ckp benda yg same
"ala syg owg nh da nk lek esk"
huhuhuhuhuhuhu
sbr k sayang
xlame lagi kte jumpe lagi
jgn sedih2 k
senyum jek k
suke sgt ngk senyum dia
sweet : )


ini lak last snap before aku naek bas
tepat2 jek pas snap pic nh
bas aku pon smpai
so
aku pon slm2 la ngn ma sayang
n kne la ckit ceramah sebelom balik
1. blajar tol2 jgn memaen yek syg
2.buat exm leklok.
3.jge diri baek2
4. i love you syg
* kiss pipi kiri
* kiss pipi kanan
* salam
* pandang buat kali terakhir untuk ketika itu saje



DAA~~~ KOTE TINGGI
TATA~~ SAYANGKU

*********************************

No comments:

Cute Strawberry