Friday, April 23, 2010

jgn bace okey t kowg jd sewel :D

marah marah marah
tension tension tension
stress stress stress
ape yg kowg pikir

kalo aku
bile aku marah aku tension
bila aku tension aku stress
bila aku stress aku nak marah marah
bile aku nak marah marah
aku buat owg laen marah marah gak
bila owg laen marah marah
aku makin marah marah
bila dia tnyer nape marah marah
aku jwb xder paper
bila dia tyer lagi sekali kenape marah marah
aku jwb benda yg same
bila byk kali dia tnyer
aku marah marah
bila aku da marah marah
mood pun semakin hilang
bila mood aku semakin hilang
xder mood nak text
bile xder mood nak text
dia pon sedih sedih
ble dia sedih sedih
aku jd semakin marah marah
bila aku ckp text later
dia pon tyer nape text later
aku pon ckp text later text later n text later lagi
dia sedih sedih
aku marah marah
bila da marah marah
mule la mulut nh berkte macam macam
shhhhhh~ rahsia
maaf maaf maaf maaf ye
maaf maaf kn saye yek
huhuhu bonggek nyer aku nh
Actlly aku tgh busan nh
tension tension dgn stdy n final ini
hahahahahahahahaa:D
dunno wht can i do now la..
busan busan busan busan
' DIA' itu bukan la sape sape okey~

No comments:

Cute Strawberry