Monday, May 3, 2010

bace jek la! haha

last post for tonite okey jam da menunjukkn pukul 1 pagi
aku da ngntok gilak.penat gelak kt dlm cinema td.so esok hari paling best la kan.aku balik johor bharu.yeahhh..balik lagi~ mcm xpatah lak tulang belakng aku naek bas la kan. rasenyer bru jek balik kuantan hari sbtu tue?hahahah it's okey mey..untuk yg tersayang..i leb u lah ! so aku balik untuk seminggu..and pulang kesini ahd kowt.so if sempat aku on line kt sane aku post kan la cter3 disane yek.if xsempat, t jek la..aku post.bile bile pon leh post kan.ala kowng bukn nak bace sgt kan post3 aku.hahhaha lantak la, nak bace xnk, lau agk agk xnak bace berambos dr blog aku okey haha ade faham! okey tito dulu assalamualaikom: )


to my love: )

-wait for me okey
- ngk muvee same same tau..
-nak stich
- nak semue semue dr awak k.
muah muah muah

No comments:

Cute Strawberry