Sunday, May 9, 2010

everything for you mom

she is my lovely mom
opss sebelom terlupe..
happy mother's day mom
i love you so much lah!
soory rinh pg pg ag mak da wat kan adik kuih fvourte ( kuih care)
mak bgun pg pg adik bgun lambat
bngun bangun terus mandi xsempat nak tolong mak wat kuih
tup tup bakal menantu mak datang ( tobek)
huhu adik mintak maaf yek mak, bukan lupe rinh hari ibu.adik ingat lorh.
tapi td pg mak yg ingatkan.ermm mak jgn ngis ngis lagi la k,
adik syg sgt sgt kat mak

xder hadiah pon yg nak adik bg kat mak.ermm tup tup bakal menantu mak yg belikan hadiah (kek) thnks sgt sgt sayang ! syg tolong owg belikan kek kat mak, pakai wit syg lak tue,segan..ermm tapi syg ckp kek tue owg yg bagi. x, x kek tue kete yg bagi kat mak sempena hari ibu.huhu thnks sgt sgt syg.
anywy untuk pengetahuan kowng aku nh anak bongsu yg digelar adik dirumah so, aku nh rapat la ngn mak aku nh..huhu but kesian la kan kat dia, ank pompuan sowng p duk jauh jauh dr dia..
jumpe pon time aku cuti pnjng jek, but lau ape ape aku balik jek untuk dia.yeah!
love u lah mom
!
okey diatas ini lak pic kek yg my sayang belikan untuk my mom okey
look simple jek kan..but nice.
thnks sgt sgt sayang coz tolong belikan kek ini
i love u lah!
so, mesti kowng pikir aku nh ank manje kan,yeah! aku bukan anak manje.
hahahahahahhahahahahaahahahhahahahahaha
tht all.da

No comments:

Cute Strawberry