Wednesday, May 12, 2010

HAPPY BIRTHDAY BEL : )

Happy Birthday Sahabatku
jam menunjukkn pukul 10.30 pm
lagi bape jam jek kau da nk cukup umur
yup esok birthday kau kan
13 mei 2010
Selamat Sahabatku
mintak maap k aku xtdpt nk smbot birthday kau
aku pon xthu bila aku nak balik melake
da tua da sahabat aku nh, muke da semakin tang ma da..
aku doakan semoga kau suksess dalam ape jua yg kau ceburi bel
panjang umur , sihat selalu. dan semoga kau cepat cepat kawen n jgn lupe aku pengapit kau t tau
bel, aku rindu sgt sgt nak borak ngn kau, nak ngis ngn kau, nak shopping ngn kau.semue semue la.mcm dulu dulu tue?mesti ko ingt kan.bel, kau n fmily kau .aku da anggap mcm fmily aku sendiri.kte da mcm adik beradik.persahabatan kte selamenyer.okey la itu saje dapt aku kate kat kau.lagi sekali aku ucapkan.
Happy Birthday Sahabat Ku !

Khas Untukmu Sahabatku

2 comments:

MR.KIds said...

thanks syg!i love it..n i love u..muaaahhhhhhhhhhhhhhhhx!!!!!

rindunyer kat ko crazy+old women...
huhuh..
dtg la mlk...
rindu nk bercite ngan ko...
mcm2 cte nk cte...
cte family...cte syafiq 'aizatku,kwn2 ku...hehehe
yela,ku kwin tdo umah aku sebulan...hahah

the fia said...

hahhahah:0 SEGAL KO.HUHU
blog ko ke nh, or bf ko..
ermm wokey wokey ko kawen aku tido dgn suami ko sebulan ea,opsss tido ngn ko la.tersasul la plak,hehe
p ko kne ambk tarikh yg sesuai tau.
biase la aku busy ngn kje

Cute Strawberry