Sunday, May 2, 2010

LAST DAY FINAL EXAM : )

haa jumpe lagi kan hahaha seperti yg aku katekan tadi aku nak story pasal
LAST DAY FINALEXAM
fuuhh lega rasenyer kepale nh..semua beban da semakin kurang
hari yg aku tunggu selamenh muncul jua~ but even FINAL da hbis
aku tetap WORRY dgn result untuk sem nh
urgghhhh WORRY gilak mey..
aku da buat yg habis terbaek ar untuk FINAL nh..
selepas nh aku kene sambung balik praktikel
untuk seminggu sajo! but before g prktikel aku dapat CUTI buat semnggu
WAHHHHhhh mau g mane sih..huhu BALIK JB lagi mey
but aku rase mcm nk balik MELAKE dulu, lame da aku xlepak sane
huhuhu :D and yg paling aku serabot sgt..pas praktikel nh
duk la aku DUA BULAN di PUNCAK ALAM shah alam
serabot mey..balik induk la plak~setiap kali short sem mesti kene balik induk..
monggek jek.hahahahhahaha:) ANYWAY aku boleh shopping shopping di sane
okey la t aku post lagi k, nggu la entri yg seterusnyer weeeeeeeeeee~ da

No comments:

Cute Strawberry