Tuesday, May 25, 2010

sad letter

assalamualaikum
entri nh sebenarnyer dr hati aku yg paling dalam
ermm aku xthu kenape hati aku sering sgt sgt berbisik pasal nh
hati aku tergerak
batinku xnak
haissshhh
apekah? ini lah
bertudung.
hati nh sering sgt berkate
mahukan itu
yup bertudung
setiap kali aku ikot kawan kawan aku shopping
diowg mesti akn singgah kedai tudung
aku pon memilih
pilih dan pilih
tapi xbeli jua
kenape nh? hati aku berkate mahukan itu
tapi batin ku katekan tidak
aku sendiri xthu kenape
adekah aku belom bersedia
aku menci dgn diri aku nh
aku xnak jd hipokrit
itu bukan sifatku
kenape kenape
ia berbisik lagi
aku teringin kannyer
yup teringgin kannyer
sedihhh sgt bila xmmpu untuk tunaikan menjadi kenyataan
urggghhhh asal jdi mcm nh
aku sediri xthu
teringin...sgt

No comments:

Cute Strawberry