Tuesday, May 25, 2010

TAG TAG OWH TAG. NAH BACE NH !

Tag dr zati cumil: adess asal byak sgt weh..larat k nk wat.haha bace sudah!

1.PENDIAM yeker..hukhuk sometime lau xknl.lagi lagi lelaki.
2.GILAK SHOPPING haha aku memng gilak shopping, snggup mnghabiskan byak wang untuk dapatkan kepuasaan. lau tension.bg jek aku wit byak byak.bg aku shopping.confirm aku gelak smpai esok esok n esok pgnyer.

3.RED aku suka gilak dgn wrne ini yek. ape ape pon mesti nak kene ade wrne ini.hukhuk bukan wrne laen xske .suke.ala aku xkesah la warne pe.p wrne merah tetap keutamaan yek.

4.SILVER aku suka gilak dgn barangan silver yek.perhh ckp ar silver mesti aku tersenyum lebar.bg la aku hadiah silver memng aku gilak gilak syg kat itu owg la.haa.

5.EMAS eeee xsuke la emas .entah aku memng xsuke emas kowt.mom aku la suke sgt bg emas.aku xpkai pon.adess..sorry mom

6.SIVLES aku sgt memrlukan sivles yek.sgt suke pakai ini di rumah owh di mane mane yek.aiiii rimas lorh pakai bju tgn pnjng nh.sush la sgt lau nk nmpak aku pakai lengn panjang.lau nmpak pon pakai cardigirl jek.hahha

7.VACATION aku nh sgt suka n gilak vacation okey.harap maklom yek.sape sape kawan aku mesti pening ngn aku coz aku nh gilak vacation.hukhuk..tapi mereka mereka seronok yek

8.PANTAI tempat ini yek. tempat selalu aku menenangkan fikiran.hilangkan stress.n segale galenyer la.bg jek aku pegi sseni.hilang terus stress n marah marah.

9.CLUbbING dulu dulu la kan aku suke lepak tempat tempat mcm nh.p sumpah sudah sekian lama aku xpegi tempat ini.bg aku disini aku bebas okey.so wht pe owg nk kate ,hidop aku diri aku la kan.aku bukan hipokrt.

10.HIGH HEEL & WEDGES huhu ini sbgai pelengkap aku la kan.aku pakai time tertentu yek.tapi wjib.coz aku nh pendek owgnyer.ahhaaha.

11.ASAM PEDAS ha, masakan ini memng tersgt la wajib.lau xder masakan ini aku xnk makan .haha.mom aku da masak sgt perangai ank dia yg sowg nh.mesti wajib kene ade yek.

12. BUAH PALA aku suka makn buah ini.sedap wow..gilak gilak
13.MASAM MASAM pe segale yg berunsurkan masam masam aku suka.nak nak nak!

14.STDY haha kowg mesti xcaye kan.aku ini ulat buku.adess xsah lau aku x pegang note sebelom tidor yek.hukhuk..knowledge to bg aku sgt penting.

15.RANKING pasal ini yek, aku memntingkan sgt.ranking aku kat .dlm kelas yek.now akud a hmpir 2thun asyik asyik NO.1 . so aku akan pastikn ranking nh still NO.1 huhu..pandai ka?
xla..aku nh biase biase sajo.xder ape ape pon.blajar maen maen jek.ahhaha

16.HIPOKRIT adess pasal nh la kan.aku tersgt sensitif yek.sgt sgt tidak suke. fuck ar sape yg hipokrt . bodoh!

17.MANUSIA BERMUKA MUKA haiyoo..sgt tidak suke owg macm ini yek sgt sgt mencikk.
18.PERAMAH & SPORTING hukhuk yeker? ye ye kalo knl aku tol tol msti ko ckp aku mc nh kan.hahha aku memng mcmnh

19.EGO haaha yup aku ego.sgt ego bila seseowg tue da buat taik ngn aku.jage jage yek
20.KELUARGA tetap keutamaan ku. tapi makbapak aku jek la.abg abg aku g mampos la.mencik!

21.SENI yup aku sukakan seni.ape ape yg berunsurkan seni la kan. music keutamaan la kan.mcm mcm la..asalkan seni.

22.PIANO music nh sgt menengkan aku yek.bg jek la aku maen piano. confirm aku tenang n mengis sepuas puasnyer.entah la music nh jiwa aku la kan.aku sgt suke kan nyer. piano n piano .

23. HONDA JAZZ aku minat gilak kete ini yek.ini kete idaman aku yek.tapi entah bila dpt ar~
24. STICH ko thu patung nh ak.haha aku suka ini.
25. KEK x la minat sgt p lau bg aku kek secret resipi la kan aku makan la.hahha:D

opsss terlebih sudah. sorry yek : ) DONE !

No comments:

Cute Strawberry