Wednesday, June 9, 2010

BOUT my dad



this entri terkandung tentng BAPAK aku jek okey
about keturunan aku
ermm bapak aku nh darah kelahiran ARAB yek kawan kawan
dia jek yg tinggal di malaysia
anak tunggal la kate kannenek aku kat sini
nun.. perak sane umh dia. wakaka
semalm mak bapak aku berlepas ke mekah
bapak aku da plan awal awal da nk cr fmily dia yg terpisah buat berpuluh puluh tahun
dr dia kecik hingge la da punyer anak 7
perghh lau aku jd bapak aku ar
mampos aku lame give uptapi bapak aku nh x henti2 cr care nk cr jejak family dia
GO GO dad. adik support abah dr sini
aku kekdng rase sedih gak.
coz dr kecik aku xpat ngk sosok muke datuk aku tue
entah mcm nr la muke dia ekentah la..seriusss aku nk g cr dia if bapak aku xpat cr t
ini memg impian aku
satu ri t aku nak ke sane dan cer family bapak aku tue
aku tahu, even da puluh puluh tahun. mesti mereka ade yg da meniggal
but bg aku itu xper. asalkn aku dpt ngk kubur diowg
itu akan buat aku ase lega n caye yg diowg memng ade. dan wujud
urggghhhh aku isau bile bapak aku nak cr family dia
bukan ape. mcm mk aku la. dia risau bapak aku x nk lek malaysia bila da jumpe family dia t
betol gak ckp mak aku
p aku sokong bapak aku coz niat dia bgus nak cari family diaermmmm.. hope bapak aku jumpe mereka
doa kan yek
AMIN.Align Center

ini pic yek before dia pegi UMRAH
ini la bapak aku
ade mcm arab x muke dia
huhuK:) I LOVE YOU LAH DAD

No comments:

Cute Strawberry