Sunday, June 13, 2010

HAPPY SEDIKIT

pagi pagi tadi aku bangun
ea pagi ker? petang da kowt.kol 3ptg aku bgun rinh.
ape ape xsuke ea.ade aku kesah,HAHA
tibe tibe enset aku bunyi.byak kali kowt aku wat dunno jek.HAHA jaat x? paling jaat aku silent terus.n terlampau jaat aku off terus.HAHA . so td td kan.aku da benggng la kan , aku angkat la clling tue.adess sape lak nh, ckp Helo Helo Helo byak kali, aku da isau da nh.enth mamat mane tah kacau aku nh.adess aku pon jawab la ye ye sape nh ek? HAHA , lepas tue x bape lame la kan , aku dgr suare bapak aku .HUHU bapak aku kol la. dr mekah. line sane x clear ar.sekat sekat jek,aku pon xjelas sgt dgr suare bapak aku tue.sampai kuar bilik aku jerit jerit ckp ngn bapak aku.HAHA.maap abah, adik xdgr sgt suare abah. adess bapak aku just ckp. dia ngn mak baek baek jek, n akan balik malaysia 19 jun nh.HUHU aku pon happy jek.. rindu sgt kat bapak aku. eleh gedik jek aku kan.lau dia kat JB bukan aku rindu pon.WAKAKA .ea ea x ea aku seorng anak yg sgt caring yek kat parent aku nh.allhmdulilah la kan , makbapak aku da nak hbis kerjakan umrah. adik xsabar nk jemput makabah nnti.makabh tahu x , adik byk masalh sekarng.adess.dunno nak buat ape nh makabh.argggghhh..HUHU ngk aku manje kan.HUHU agak la, ank pompuan sowg.HEHE okey okey itu saje kowt.aku da happy skit nh , dgr suare bapak aku. okey la, nak stdy esok test. doakan kejayaan aku yek.da~

No comments:

Cute Strawberry