Friday, June 18, 2010

POST DR FB.



Salam Semua
maap yek entri sebelom nh aku emo giler kowt
maap yek syg, i love you.
entri kali nh aku just nk post kan ayat ayat yg aku ase dia xpatut post kat wall fb aku,haichh da kenape si hafiz nh ek.aku da xder pape kowt ngn dia.kapel pon xpernh.adess mybe dia msih tunggu aku.haha mustahil la aku kapel ngn kau.hafiz hafiz..plez la ,aku da ade kapel okey.before aku jumpe kau n kenal kau.aku da kenal dia nh(tobek) plezz hormat keputusan aku yek.maap aku thu kau tggu aku.kau kecewa kan,but kau mesti ingat kite xder jodoh.even aku thu family kau yg wat kite trikat.aku thu.aku sadar.tapi hati aku bukn untuk kau.plez paham hafiz, aku nh just manusia yg hadir tnpe aku sedar.aku suke fmily kau.aku syg mereka,sbb aku hormat.hormat mereka,plez.aku hnyer anggap kau sbgai kawn aku,xlebh dr tue,kau kene paham situasi aku yg selalu hidup dlm serba slh.aku nh selalu tolak ajakkn keluarge kau.sbb aku thu lagi aku trime.lagi aku ase xleh lepas dr keluarge kau.aku hormat diowg hafiz.and dlm mase yg same aku nh kene jge hati bf aku.hati bf mane yg suke bile gf dia, dtg umh laki yg pernh suke gf dia.kau kene pikir tue.aku xnk bf aku pikr bukn2.plez hope kau paham.jgn la kau nk post ape ape kat wall aku,kau paham kan.xsedap lak lau bf aku bace.kisah lame tutup! aku milik owg laen, aku thu dgn sape aku bercinta,dgn sape aku berkawan.aku thu ape yg aku wt.jgn pernh kau uji aku lagi.cukup kawan jek.xder yg lebh okey.kau xder hak nk post mcm nh.mybe kau rase ,bile kau post.aku akn rase kesian ngn kau.kesian tue ade.p bende da xleh nk return okey.aku dgn hidup aku.kau dgn hidup kau.just frend okey ! plez be professional.



nh ayat2 yg dia post kat wall aku :

Dikala kau mnanti waktu dgn pnuh harpan,aq trut mnanti tanpa kau tahu..tp ksilapan ku x mmberi tanda tlah mmbuat kau lesu..aq cuma mnanti waktu pintu hati trbuka lbih luas utk aq brikn ksih syg spnuhnya n ikhlas krana kau tlah mnyntuh hatiku dgn belain ksih syg yg pnuh tulus yg xprnah ku rasa sblumnya..ttp stlah tiba ...wktunya,aq kcundang dgn hrapan yg brtaburan..hnya krana bbrapa saat aq trlewat..
kau tlah mmlih jalan yg lain..kau tlah bina hidup baru..stlah itu,xde lg insan yg mnamani idup aq swaktu brsama kau....inilah lmrah hidup,kte cuma mmpu mrancang....ku harap kau bhagia di smping dia....end....(4 memory-my first true love-always in my mind):')

dunno la, pe motif kau post mcm nh! adess..


i miss you sharul azwa
i love you so much

No comments:

Cute Strawberry