Saturday, June 12, 2010

SAD


salam entri kali nh hanye untuk diri aku
xkesah la same ade kowg bace nh
kowang nak pikir ape

aku, aku tetap diri aku
guy's aku tgh menghitung hari untuk pergi meninggalkan kowg semue
aku sedih
air mate x henti hnti ble aku teringat kan ini
this is my fault
yup.my fault
aku sayang kowg
sayang sgt sgt
kowg la kawan aku yg selalu wat aku gelak
buat aku mengis
buat aku sedar betape besarnyer dunia nh
aku mengimpikan grad same same kowg tapi ape kan daye
aku impikan baling topi tue same same kowg
gelak besar bersame kowg
bersengkang mate bersame kowg
yup itu sgt terindah bg aku
tapi ape kan daye aku
naseb da tetntu kan aku bergini
owh tuhan.kuat kan la hati hambe mu ini
aku x snggup untuk mngglkan segalenyer
kowg nyawe aku
kegembiraan aku..
sush senang kite bersame
aku xkn melupekannyer
aku akn ingat sentiase kenangan bersame kowg
aku akn ingat
owhhh tuhan , diri hambe mu semakin lebh
lemah tuk hadapi semue nh
berilah hambe mu ini kekuatan
aku mohon : (

No comments:

Cute Strawberry