Monday, June 14, 2010

SAYANG ! I LOVE U (:

pic nh sebenarnyer da lame.saje busan busan ,corek corek kat dlm lptop aku
tibe tibe ase nk uploade lak pic nh. sweet kan kami.haha ye kan.huhu aku sangat sayangkan dia nh tau.dia bagaikan nyawe aku.aku perlu dia setiap saat.da hmpir lapan tahun kami couple.alhmdullah,aku dpt cinte aku yg sebenar.kasih syg aku memng xbebelah bagi da.tuk dia jek.family aku tetap keutamaan aku.dia dia sudah mencuri ati aku.haha.sharul azwa bin zainal ,kamoo sudah berjaye menambat hati saye.huhu bile awak nak merisik saye ek? haha ngade nh.nak nak tau.huhu.rindu la.awak thu x, saye rindu ngk senyuman awak.yg sweet tue.huhu.bile kete leh jumpe yek? owhhh sgt rindu awak nh.haha ngade jap.haha.okey okey itu saje busan nh sebenarnyer.malam nh dia tido awal la plak.selalunyer dia jek yg kene bace doa tido untuk aku.
haha.td sebelom tido.dia da kol.haha manje mnje lu yek.wakakkaa.ea ea asal aku ek, jap saye jap awak, jap aku.adesss ngntok da nh.yelah sehari ngk muvee korea jek.haha: ) okey okey

Selamat Malam Sayang : )

No comments:

Cute Strawberry