Tuesday, July 13, 2010

buleh x aku nak post ayat nh kat fb sekarng! ye sekarng! shial!

hai hai, aku da hbis kelas kowt.bukak bukak fb, ase mcm suke la plak kan bace bace koment2 manusia yg kat fb tue tue la kan.haha ase plak panas la kan bile bace satu koment nh la kan.so so aku nk tulis kat fb mcm nh la kan.haha nak thu pe aku tulis jap jap ea kau highlight ngn warne merah! seblom tue izinkan aku ckp shial la kan kat budk tue la kan.haishh shial shial shial! suck!

ase2 mcm da lame kowt x sepak2 muke owg x lempang2 muke owg ase da lame kowt xmaki maki owg depan2 la kan ,ase mcm nk buat jek la kan.muke kau mcm bgus la kan, mcm suci la kan.mcm bitch! la kan aku da marh la kan kau tue mcm byk muke la kan berlapis lapis susah nk kira lapisan muke kau tue la bicth, bertimbun2 lak ko punyer cete la kan pasal aku la kan.ko pikir aku senyap aku xthu ke ape ek? haha ko slh la bitch!

haa da bace da kat status aku utuk pagi nh.haishh cian tol la kan owg yg kene maki mcm nh.adess sebenrnyer la kan, aku xsuke owg mcm nh yg suke sgt sindir2 ,btw even kau sembunyikan or tapis2 mcm mne pon aku dpt bace gak lah,yelah kan pakai kepandaian aku la kan bace psychological manusia la kan. setakat pemikiran kotor mcm nh la kan , dgn riaksi ape pon la kan aku leh thu kowt.haishh ngn aku jgn la maen2 ea, setakat muke yg ko suke senyum2 tue, yg mcm bgus tue la kan.aku xheran kowt.kau senyum ,aku pon leh senyum kowt.p lau mulut kau da mcm cibai la kan, aku leh sbr jek kan.p sbr aku laen skit ea.satu rith kau kene ngn aku gak.oww ade la kan yg aku nk wat,beware jek la kan.haha ea ea lagi satu la kan ,kau kan suke sgt buat buat muke ko tue cute sgt la kan.ea meluat jek aku ngk la kan even susah nk jumpe p aku tetap la meluat la kan ngn kau.oww tgn aku semakin patas kowtr menaip nh.haha yelah kan hati da baran la kan.haa nape aku memng panas baran kowt.tapi still ade naluri tuk jadi penyabar,haha ea ea aku nk gelar kau tue bitch boleh x?haha memng kau bitch kowt.haha depan makbapak nmpak suci jek,pijak semut pon x mati la kan.haha ea ea xsilap aku la kan aku thu la semue pe yg kau da buat la kan.haha bonggek kau pikir aku nh stupid ker? kau slah kowt.jgn maen2 ngn owg yg terlalu bijak okey.haha bangge lak aku.haha suke suke aku la kan, nak ckp pe,diri aku,aku thu la kan mcm ner. ea ea bitch! kau pikir la kan , diri kau tue terlampau bgus ngat ea.haha setakat kau tunjuk muke kau yg cute cumil tu la kan depan oww stakat kau senyum senyum la kan depan owg ,pikir diri kau owg suke.haishh bukn nak kate aku perfect ea.memng da manusia nh dilahirkan xpenh ade yg perfect kowt.haha aku ase kau tue ase dr kau perfect la kan.shial! geram oww ngn kau.bertmbh happy kowt aku ngk kau.haha pnjng lak kan , proses mwmaki hamun hari nh. yelah kan kau kau pon thu la kn aku xkan marh or melenting lau xder sebb.haishh lau owg x jentik aku, xkn la aku leh melenting.haha.ea ea bitch lagi lagi satu kau kau nh kan x hargai kowt pertolongn yg owg da buat kau.kan kan.da la kan kan kau suke menyushkan.haha ea ea bitch aku mencik kowt ngn kau.ea ea kau bukan kawn baek la kan bitch! haha perghh makin geram aku la kan.ape ape ek nak maki lagi la kan ,oooo mesti x baek ea maki maki hamun.huhu maap yek ,aku xsuke owg judge aku mcm mcm la kan, sedngkan bende xbetol.lau bvetol pon la kn, xpyh la kan kau nk mengate ngate kat owg2 sindir2 aku xsuke la bitch lau ko tue perfect n bgus la sgt meh la ckp ngn aku dpn dpn, lau kau berani, x berdarh mulut kau aku buat.ea ea bitch aku ase la kan, lame gak tgn aku nh x buat mulut owg berdrh mcm dulu dulu la kan.haiiii pe la kan kawan mcm kau nh patutnyer mampos kat tepi jaln tue, or kene rogol ramai2 la kan baru kau sdr.ea bitch shial la kau! ape ek kau senyum senyum bitch bngge la kan kau dgn muke kau tue la kan.haha bitch2 kau nh kan kan haishh xthu da la kan nak kate pe? haha bitch2 aku sebenarnyer kan baek hati thu x owg sgt2 penyabar p lau kau da judge aku mcm tue tibe2 aku leh jadi owg paling jaat thu x.haha kau kau lom ngk kan kejahatan aku kan,aku memng jaat kowt.ape ape nak thu ker.haha sape sape yg kawn aku dr kecik thu la kan.

arggghh penat da la kan memaki hamun,haisshh okey la bitch.aku memng tersgt2 hilang sbr ngan kau.bukn hari nh jek.da lame kowt , haishh okey la bitch maap ek lau kau terase sbr .sape suruh kau wt taik ngn aku la kan.haishh okey la reader reader ku, sudh puas asenyer mema
ki hamun.haha okey okey mahu happy lagi lah kan.ea bitch muah! bgus kau memng advance!

No comments:

Cute Strawberry