Saturday, July 3, 2010

dendam aku kat kau !

sedih kan bile aku xpat rase erti satu family yg bahagia.kowg sgt beruntung dpt keluarge yg bhgia.aku teringin dptkan keluarge mcm tue.tapi kenape dr kecik smpai kan sekarng aku xdptkan itu.kenape kenape? kenape abg abg aku mcm tue kenape!!! aku dr kecik hidup dgn penuh dendam.ye dendam yg sgt dlm.mereka buat aku jd pedendam! aku benci kowg seumur hidup aku! kowg bukan abg aku! kenape kenape ! kenape kowg x jd mcm abg abg owg laen,.yg syg menynyngi adiknyer, kenape? ape slh aku nh haa. kenape ? kau kau semue mesti terkejot kan kenape aku sedih n maki hamun tibe tibe kan.nh la keadaan sebenarnyer.kehidupan aku dr kecik sehingge kini.mcm nh la keluarge aku.aku xpernh rase bhgianyer dlm keluarge aku.kenape ek? enth la.aku pon xthu kenape,sometime aku ase mcm nk jadi seowg pembunuh jek! aku nk bunuh semue abg2 aku.itu dendm aku .dendm yg sudh 20thun aku simpan.dan akn aku simpan buat seumur hidup aku.kenape kenape aku jdi mcm nh.sebb mereka la aku jadi mcm nh. aku cume rase yg dlm hidup aku nh, aku hnyer ade makbapak aku jek.diowg jek paham aku.mak abah da byk menderita .xpernh pon makabh rase give up tuk didik mereka, tapi mereka bagaikan anak yg xkenang jase.hipokrit! ko bukan abg abg aku ar! mampos ko! mate nh cukup pedih lihat segale pebuatan kowg segale karenah kowg. telinge nh da penat , hmpir pekak bile dgr pekikkn mereka, ayat mereka.lontarn yg mereka beri kan aku.ye aku nh adik yg paling bongsu! mereka xpernh pikir atau rase ape perasaan aku.xpernh langsung! aku hanyer ade makabh jek kat dunia nh. mereka jek yg paham aku.dr kecik smpai ke skrng.aku ade makabh jek.ye aku memng seowg yg pendendam.sgt pendendam.mereka yg lahirkan perasaan dendam aku nh.aku hanyer mampu mengngis, meronta.tapi ade mereka paham ape yg aku nak. ade mereka dgr rontaan aku. ade ke?aku sggup lari, kuar stdy jauh jauh kerne hal ini.semakin aku dekat ngn diowg semakin aku ase gile.metal aku memberontak.hati aku sakit.dendam aku semakin membare.niat aku tuk jadi pembunuh semakin tinggi.aku benci kowg seumur hidup aku. aku xseperti kau kau yg ade diluar sane, yg ade sebuah keluarge yg bhgia. aku xder! tapi aku still ade makabh yg sgt memhmi aku.aku just ade makabh jek!.hidup mereka , hidup la aku.bgai nyawe aku! aku teringintuk dptkan kebhgian satu kelurge yg sgt bhgia.ye sgt teringin.tapi bile? entah..doa jek pon xkn mungkin jadi.arghhhhhh aku xphm.MENCIK!!!!!

No comments:

Cute Strawberry