Thursday, July 22, 2010

membebel jek kan .HAHA

selamat pagi semue
semakin malas aku nak update blog nh
haishh enth la.mcm da xpenting bg aku semue nh la kan
yang aku pikir just nak cr duit jek sekarng
lau leh la nk keje
part time


even penat
and membr2 aku kate ambek risiko la pe la kan
t gngu stdy la pe la
haishh aku nk cr duit aku la
nak masok modelling
ase mcm da mls nk posing sane posing sini
aku thu somi aku xrela la kan
owg laen nmpk bile aku berpkian sexy


haisshh susah kan nak menyenangkan hati owg yg kite syg
so so aku nak wtpe nh tuk dptkan duit lebh
haishh pening pale aku la kan
xkan aku nak jadi pereka plan lagi
huhu bersengkang mate lagi.


ea xmau la coz aku xnk gngu mase stdy aku la kan.huhu

so so aku tgh memikir kan tuk dpt duit lbh nh.
haishh asyik nk harapkan duit dr mkbapak
haishh aku bukn mcm nh la
aku independent ok
pe pe aku nk usaha sendiri


haishh tolong tolong bagi aku cadangan yg mampat!
okey la tue jek kowt nak membebel pagi nh
huhu take care guy's
muah!

No comments:

Cute Strawberry