Tuesday, July 27, 2010

mistake again

hai..
entri kali nh pasal my mistake okey
haishh semlm buat bebrpe byk la kali aku buat kebodohn lagi dlm hidup aku, agak terlalu bodoh n bebal aku nh, smpaikn xdpt nk contrl kemarhan aku ,haishh bodohnyer kau nh pia, g ckp perkataan B****wtpe,asal kau bodoh sgt nh pia, da mcm xleh nk pikir jek nh da kau nh, cool2 pia, chill, ingt kapel bukn sebulan dua okey,da lame da okey.kau wake up wake up pia.

haishh btw, dia sgt sbr ngn aku, aku nh da bape byk kali asyik ckp perkataan mcm tue,perghhh! bodoh kau nh pia,da da jgn pernh ckp lagi perkataan tue jgn pernah,phm x pia!!! phm kan. huuhuhu ckp sowg la pulak,haishh. da la , tue mistake aku ,ermm da da aku da penat,

just open new book jek skrng,haishh mintk maap sgt2 syg..owg xboleh hidop tnpe syg..syg bagai nyawe owg,okey owg mintak maap, thnks syg thnks coz maapkan owg,ermm just leh tersenyum lagi jek sekrng.muah!

No comments:

Cute Strawberry