Sunday, July 4, 2010

SEM LIMA (:

hai guy's
sorry hari ini aku sibok oksibok ngk muvee yek baru lek
ingat nak lepak pai thun pan jek xmoh naek sem lagi HAHA

tp esok da start sem 5 , lambat kan aku naek sem 5.huhh xmcm bdk poli ,cepat giler kowt diaowg naek sem 5.haishh xleh jadi nh.HAHA. xper xper aku xkesah pon. n aku da thu yg kos aku nh la paling lembab nak gradea,hishh parah tol kos aku nh kan,jgn ambik la kos nh lagi okey.aku nh pakal jek da naek sem 5 .lau sem 1 ar la kan, sumpah aku sekarng budak akitek.n bersengkang mate tuk buat pelan jek.HAHA ini impian aku kowt,tp itu dulu. sekarng aku ngn kos nh la.kos nursing la kan.haishh pening pale aku.nak pecah da nh otak aku.ase da tunggu mase tuk terburai jek.haishh ape dah..terpakse teruskan la kan.sem 5 nh aku nak serius kit la kan, aku nak kene cover 8 subjek yg boleh mematikan aku.perghh 8 subjek yg killer paper.haishh GOD plez bantu aku.esok sudah start kelas yek,ape dah,belom ape ape da start kelas.haishh..mengeluh jek aku nh kan.xbaek xbaek pia.da da k.jgn mengeluh tau.HAHA apedah ckp sowg2 nh.huhu okey la kan, esok mahu dftar .aku mahu tido awal la kan.okey smpai sini jek k.next entri entah ape tah aku nak cter, x der idea lagi kowt.wakakakaka.okey nite nite guy's.swit dream .MUAH

No comments:

Cute Strawberry