Monday, July 5, 2010

Tag aku curi dr gadis oren HAHA

1. Perkataan yg suka sebut :
wakakaka (:

2. Saya sedang mendengar :
what u waiting for.ala lagu dlm blog aku n fb aku.sila la dgr yek best oww..

3. Mungkin saya patut:
serius tuk pas sem 5 nh.mybe??

4. Saya suka :
suke colourful , suke photogfphy,suke music( piano),suke vacation.owh manyak oww yg saye suke.huhu nanti2 jek la kan..t x hbis la tag nh.haishh..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
nabilla zaffan, rin , fara ,tikah ,akin, kak mie and shidah

6.Saya tak paham :
kenape saye selalu makan hati jek ngn sikap mereka mereka, kenape saye nh penyabar sgt owgnyer, kenape saye nh degil sgt, kenape saye nh xbleh kene tegur.haishh!

7.Saya kehilangan :
adik saye,abg saye, kawan satu sukul menegh saye,kawan baek saye, atok saye, mybe duit pt saye.arghh!

8.Ramai yang berkata :
saye sporting giler babeng, periang, penyabar, pendiam,Haha Suketi kowg la.asalkan berkata baek2 yek.berkate bukan bukan aku penggal kepale kowg t.HAA nak?

9.Makna nama saya :
Huhu maap sudah lupe haish!

10.Cinta itu adalah :
cinta lah! HAHA ermm rahsia.hanyer aku jek dpt tfsirkan.HAHA

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
menunggu kate maap dr saye kowt.emm nnti la kan.hati masih terluke.HAHA

12.Saya akan cuba :
hbiskn stdy saye nh, jadi manusia yg brillian, ade kerjaye, owg respect, makbapak saye bangge


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
i love you momdad!
i love you sharul azwa!
i love you my frend!
i hate you my enemy
BEWARE!

14.Telefon bimbit saya :
sony ericsson w980 warne hitam

15.Bila saya terjaga dari tidur :
mesti saye ingat dia.n send msj .say gudmorning syg, i love you lah!

16.Saya paling meluat apabila :
owg tipu saye,owg membelakangkan saye,owg bermuke muke, owg xjujur, owg hipokrit,owg yg byk sgt bg alasan.alasan dan alasan!

17.Pesta/Parti adalah :
sometime kite memerlukan .

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kulat! penah ngk kan.haishh hodoh kan.cumil pon ade.HAHA ngek!


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Remaje kowt.tapi lagi suke time kecik2 dulu hehe

20.Hari ini :
hari paling membusankan.menyakitkan.haish!

21.Malam ini saya akan :
layan fb n blog tercinta!

22.Esok pula saya akan :
kelas lah! malas muleh?

23.Saya betul-betul inginkan :
kebhgian dlm sesuatu hbngn,kejayaan dlm bidng diceburi.

24.Ketika saye lihat wajah saye di hadapan cermin pagi ini :
aku nak naek sem 5 ,so semngat semngat.HEHE

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
ofcourse mall

26.Makanan Barat atau Jepun :
kmpung leh.sedap oww .asli la katekan

27.Bilik yang terang atau gelap:
mybe dua dua..

28.Makanan segera adalah :
sometime la lau aku da terdesak.HAAHA

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
jgn menyalahkan diri sendiri.sila perbaiki kelemahan anda,maap!

30.Siapa yang anda nak Tag?:
ambek la ,sape nak pon,nh aku curi nh.HEHE

No comments:

Cute Strawberry