Monday, July 19, 2010

TAHNIAH SAYANG (:

hey guy's.huhu rinh aku biase biase jek cume td jek mood mcm xtentu arah,haha aku marh marh jek kan,td membr aku pai penat layan aku da.haha sorry guy's aku memng cmnh kowg jek paham aku,huhu anyway aku jadi mcm nh coz aku xsuke menggu lame.haha simple kan alasn tuk aku marh hahaha kan , aku memng cmnh ,bende paling wt aku ,mrh menggu la kan,huhu btw pas tue aku akn reda dgn sendirinyer,haha ngek kan! haha

so so kan ,aku nak gthu kat sini lah kn.my syg sudh dpt keje yek.dia buat 4 time yek.kat ade lah,rhsia.haha muah muah,sebenrnyer aku xrela dia keje.coz aku thu mse dia tuk aku mkin skit t.yelah time prktikel tue la kan, haissshh mls nk cter.t ngis kang aku nh ,

haha aku xbleh la kan ,dia tinggal aku sekejap jek da ase sepi.huhu xbleh la tnpe dia,aku sgt mnje yek dgn dia muah muah kat syg aku tue.anyway TAHNIAH syg, da dpt keje pon.muah muah JANJI ngn owg jgn abaikan stdy tue yek.owg xnak syg ade mslh ngn stdy k.muah muah.owg syg sgt sgt kat syg nh.taw.muah muah muah.yeah! huhuhu owg happy taw lau syg happy.muah!

opss opss terlebh sudah yek ,aku kan,haha mcm tue la kan.aku terlalu jujur dan setia pade bf tercinte itu.semue semue mesti aku cerite kat dia.dia bgai nyawe aku.huhu hilang dia.umpame mati aku nh.hahaha oeky okey itu saje.n tunggu next entri yek.muah guy's!

No comments:

Cute Strawberry