Thursday, August 5, 2010

back again :)

hai,aku ade lagi nh.haha bru jek balik dr terminal.haiyaa bas lambat oww.tue la suke sgt ambek bas onderspot haha so so nk cter n.td td kan kete yg aku naek tue ala taxi la kan.tibe2 musuh aku naek 2perghh dgr kate nk lek kampung dia.haha perghh hipokrit la kan..depan makbapak pakai tudung belakang makbapk hbis semue kau nk tunjuk.haha hidup jadi diri sebenr ler.xpyh la jadi cmtue.nk pkai tudung tue pkai la terus xpyh nk bukak2 ,haiyaa..nh la manusia sekarng.aku pon bukn baek ngat kowt ,p aku xder la hipokrt cm nh ek?

haha ea ea xnk bngge t ade yg xsuke lak.haha pe aku kesah ngn kau.suketi aku lah kan.kau tue haiyaa muke da buruk perangai pon lagi buruk.ishh isshh opss opss hari jumaat ea rinh,mulur terlbh sudah la.haiyaa maap maap okey itu saje.nk terase ker? g lah! haha aku xambek kesah da.kau punyer rase bukn aku kowt.haha jaat oww aku nh.haha biar jaat n nakal n degil jgn hipokrit weh.haha hidup hidup memng cmnh.haha k2 nk makn la plak.da!


ANIS FARHANA KAU SYIAL!

No comments:

Cute Strawberry