Sunday, August 22, 2010

Berbuke Di Padang Mpk Bersame Dia :)

ini pic semlm yek, ketike aku kuar hangout wth syuk n sominyer.huhu anyway sgt happy berbuke pose di padang mpk kuantan.mereka berdua bru frst time berbuke disitu,hehe apela ko berdua nh da berthun duk situ pon bru kowg thu padang mpk nh ade owg buke pose.hehe pe la.anyway sudah sekian lame hampir 3thun aku xjumpe n xhangout dgn diawng.akhirnyer kami berjumpe kembali. sgt happy yek.thx for eveything frend.aku syg kau sgt syuk.kite kawan smpai mati! igt tue syuk! jgn tinggalkan aku lagi.jgn biarkan aku cr kau lagi.cukup semue sebelom nh. sedih jek aku.hanyer mampu tuk menagis jek. so sekarng kite da dekat.boleh la hangout ngn kau jek. happy sgt sgt berjumpe kau kembali. aku xkan lupe kawan seperti kau. i love you syuk!














pic pic dibawah ini yek.di teluk cempedak.byk yg aku dan dia kongsi dan luahkan kat situ.thx syuk! thx jugak kat somi dia coz paham keadaan aku dan syuk.thx belanje aku mcd yek semm huhu. kite gelak kite ketawe bersame same. jgn sedih okey.t kite lepak same same agi yek. :)





jgn lupe kan kenangan ini yek :)
i love you syuk!
thx tuk tyah n kak emy teman aku buke pose sekali
thx :)

No comments:

Cute Strawberry