Friday, August 20, 2010

Bla Bla Bla :)

hey reader's ,sudah lame aku xupdate blog sorry okey sgt busy dgn prktikel shift petang n pagi cam kaki nh da nk tercabut jek haishh beberape hari nh byk bende yg belaku p aku still sbr jek malas nk bising bising aku sgt penat tuk bising2 tuk marah2 biar jek pe owg nk buat ,aku senyum jek. betol ak?

bulan mulia nh aku xmahu ade yg kacau segale galenyer cukup bulan bulan sebelom nh sgt byk beban dan masalah yg aku dpt semue nyer aku tnggung seorng diri .ermm ala maklum la aku duk jauh dr family and selamenh pon aku akn setel masalh seowg diri xmahu tuk susahkan mereka berdikari tuk diri sendiri

so plez kepade mereka mereka jgn la cr pasal dgn aku ,aku cepat terase n mudah tuk marah
bile aku marah aku senyap n paling paling pon akn aku maki habis2 pastue senyap bile airmate aku da meleleh dan sakit hati sumpah kate maap yg mereka mereka pohon , aku xkan layan langsung bg aku sekali terluke tetap akn berulang lukenyer betol ak? aku memng bergini xder sape yg leh mngubah pendirian aku n prinsip yg aku pegng hanyr diri sendiri yg boleh mngubah segale galenyer


aku mintak maap lau ade yg salah paham terase dgn post2 aku ini blog aku tempat aku luahkan perasaan semuenyer disini blog nh bagaikan kawan rapat aku so kowg yg blogger's2 hope kowg paham yek haha aku cam baek jek kan.hehe aku baek kowt lau sape sape xbuat taik ngn aku ,sumpah aku sgt baek dgnnyer.giler snggup aku korbankan mase tuk mereka yg baek ngn aku n sggup aku tolong bile mereka memerlukan. seriusly owg yg sgt kenal aku jek tahu aku cam nr. and mereka yg thu camnr nk judge aku. like some people yg baru kenal n pastue judge aku bukan bukan hoii menyakitkan hati tahu ak.hehe marah da. sob sob maap yek termarah lak.hehe


sudah sudah aku xmahu marah marah cam xpenat lak somi aku nk pujuk aku.haishh dia sgt baek yek.dia sgt memahami aku dia sgt tegas yek.auww auww takot la syg.hehe p aku suke bile dia mcm tue.sebb dia jek yg ade bile aku marah.dia jek thn dgn kemarahan aku.haishh sgt mintak maap yek syg. kamu somi saye yg sgt baek n terbaek. xkire penat mcm mne pon dia sentiase ade tuk aku.even aku thu masenyer tuk aku hanyer sedikit.selaen tue lebh kepade stdy n keje dia.cam sedih p aku kene terime pe pe pon yg dia ade. lagu dlm blog nh khas tuk dia. liriknyer cam sgt tepat tuk dia.ye somiku tersyg. really miss you and i love you so much much


okey itu jek aku nk membebel , penat nk tido.lau aku free aku update blog lagi okey.okey thnks for reading n watching my blog.aku hargai sgt sgt. mane mane yg xsuke dgn blog aku or post aku harap kowg bla dr blog aku cepat cepat.harap maklum aku memrlukan kawan yg jujur saje!

okey .love u all

No comments:

Cute Strawberry