Monday, August 9, 2010

KISAH TADI

hai semua, saye baru balik dr kolej.penat pon ade marah pon ade.tah la..saye xthu nk kate pe yg jadi kat kelas td.yg saye leh ckp.kamuu kamuu jgn pertikaikan pe yg seseowg itu lakukan.haiyaa semue owg ade kreativiti sendiri yek.xsame so jgn la sesekali pertikai owg..xsemue owg pandai xsemue owg kreatif okey.itu kelebhan mereka.tuhan xkan berat sebelh yek.

semue tue atas usaha mereka.usaha lebh dpt la lbh.so kowg da phm kan.ape yg aku mksdkan kat sini.aku sedih ngk kowg cmnh.sedih.jgn jgn seskali mcm tue okey.mesti ade yg terluke td.aku thu..aku xleh nk ckp byk.p kowg da besar kowg thu nk menilainyer.belajar setinggi tinggi cmnr pon lau xthu nk menilai susah!

tue jek aku nk membebel kat sini ,penat sudah aku mahu rest.esok nk stdy lagi.haiyaa xper tuk kebaekkan au jugak.huhu anyway kawan kawan jgn gaduh lagi mcm td key,xbaek okey.da~

No comments:

Cute Strawberry