Sunday, August 22, 2010

suhhh penyibok hal owg jek !

hai, beberape harinh asyik post birthday jek kan.ermm post dr aku sendiri cam da kurang jek.haishh maap aku sgt busy dgn maslh2 aku dgn keje aku.ermm aku xthu nk type pe da sekrng cam xder idea da. biar pe owg nk kate aku xkesah da. biarlah pe yg nk jd aku mls da tuk semue nh.ermm sakit hati sgt sgt.

bile seseowg yg kau kau syg mcm nh. xpernh tuk kotakan pe yg kau kau mintak.xpernh nak memahami pe yg kau kau ckp, xpernh kenal erti cinta.haishh aku just hanyer dpt senyum dan mendiamkan diri jek.bile aku bersuare, jdnyer gaduh.da la biarjek la.dlm otk dia hanyer pikir gaduh.bukn tuk perbaiki semue nh.haishh naseb naseb.pe yg aku perlu buat.

aku ngaku ,aku nh seowg yg sgt keras hati dan degil sgt tuk memaafkan owg.tah la bg aku bile hati da disakiti, susah tuk aku maafkan .ermm aku xkan byk ckp ,aku hnyer jadi seowg yg pendiam dgn owg yg buat bergitu.dgn owg owg laen aku seprti biase. xder yg berubah.ermm susah tuk aku maafkan owg bile hati disakiti.maap aku memng macm nh.kalo xsuke lantak la.ade aku kesah kau xsuke .ermm

bagi kowg bende yg simple tue remeh temeh kan,bg aku bende kecik tue la paling besar.sgt menyakitkan bile terkene. bile bende kecik menjadi bahan setiap kali kau kau bergaduh dgn yg tersyg.haishh bg aku semue yg kau kau pikir kecik dan simple tue la sgt menyakitkan hati.really really sakit bile di jadikan isu, sudah la cam mls lak aku nk type.

so so kepade mereka mereka xpayah la nk masok cmpur dlm hal aku nh.cam penyibok lak kowg nh. g sane jage hal hal kowg.nak thu jek. penyibok la plak. ermm makin bertmbah xsuke lak aku ngn mereka mereka tue.haishh sbr jek la fia. manusia memng mcm nh.hidup xpernhnyer nk hindar dr tepi kain owg.haha monggek! lantak kowg lah! aku mls da nk type nh.next entri sudah

tata~



No comments:

Cute Strawberry