Friday, September 17, 2010

malam malam beraye umah ziekaa

saye berbaju oren.
cehh dpt gak aku baju oren.
suke baju nh sejuk jek kain dia
tobek ckp sweet ~huhu
happy eid guy's muah!
ready nk pegi umh ziekaa

time mule mule masok umh ziekaa da snap snap smbil tunggu mknan dihidangkan
cehh si gemok tue da lapo sgt da..
xsbr nk makan la dia tue

dua dua mate nk sepet jek.HAHA ngantok nh ngantok~
sweetKAN kami berdua! cehh

haa cepat tunjuk gg cepat syg
kate aku kat tobek
haha nak tergelak aku ngk pic nh.cam sweet n kelakor.haha
kami memng sempoi
jeng jeng jeng ini aku la kan
huhu with new hair
cun kan!haha
aku n dia
amcam sweet kan.huhu betol kan
doakan kami yek
kekal selamenyer
tanpe ade penghalang
amin.
i love you sayang~
ini saye punyer yek
sayang dia sgt sgt selamanyer
sharul azwa bin zainal
tobek dgn tompel
time nh da nk balik tgh nggu dak dua owg nh hisap rosak smpai hbis
haihh bile la kamu nk benti merokok ye tobek. penat da membebel kat kamu
haihh saye syg kamu lorh! thnks tompel.happy happy beraye bersame mereka.
thnks jugak kat ziekaa coz sush masak cett mak dia masak.haha thnks sedap mak cik masak.

okey itu saje entri aku kali nh.da penat nk tido~
maaf ek lau pic pic yg aku post nh ade yg menyakitkan hati
inilah diri aku
blog nh hanyer untuk aku kongsi kegembiraan n pelbagai okey
okey da~

No comments:

Cute Strawberry