Tuesday, October 5, 2010

berapi berapi berapi

hai people. im back again !
yeah! hari sgt penat lagi lagi tgh sengugut oke n then bertmbah la pulak ngn sakit tulang belakang aku.perghh sgt xbest ah keje arinh.yep sgt xbest hari nh. buat aku howt temper. haha p tetap ade penghibur hati aku la kan. baby yg sgt sgt cute tue ah.mcm mcm aku bg name.si gemok la, si keding lah.si kuat tido lah.ea ea mcm mcm lah.haha sgt suke baby oke.bile lah aku nak ade baby sendiri.opss opss lambat ag oke fia.stdy pai dgree dah ade kat tgn baru ko pikir kawen oke.huhu berangan xper.jgn bebetol oke.xkene ngn wktunyer oke fia.hehe ngade kan~ wekk mesti kowg pon pernh cmnh la.betol x? hehe betol kan.

btw harinh sgt buat aku marah.tah la kenape la ek. si jururawat masyarakat kat situ cam xder keje kowt. dah la suke mengarah ngarah owg buat keje dia.pastue nk membebel bebel lak . bebel plak ngn owg yg slh lak.cam aku la tue.haha slh weh nk bebel ngn aku. t silap silap dia kene bebel balik ngn aku.hahaha aku garang kan.haha memng pon.so BEWARE ea ngn aku. cam aku nh nmpak jek senyap senyap p bile kau tgur benda yg x masok akal n slh memng kau kene balik lah. anyway td nyaris nyaris aku nk baling bekas BP [blood pressure] kat muke jururawat masyarat uh. perghh berapi aku ah. da la aku tolong buat keje dia.pastue nak bebel bebel lak.ckp lambat la pe la.. ko pikir aku juz sowg kowt. nak cover patient yg rmai uh.pale howt kau ahh.. bebudk laen ade keje diaowg la kan.so semue kene berkeje sowg sowg.giler ah!. dia pikir aku nh kuli batak dia lak. cam syial. haaa hambek kau.aku da marah maki hamun.geram weh! berapi berapi!

pastue nak buat muke nak bebel lak kat budak budak laen.haihh pakal jek kau jauh ngn aku tadi.ermm tah la. giler! bodoh ko JM. dah dah stop marah marah oke fia. cool down. erm :)

bukan tue saje weh yg buat aku nk marah rinh.td pagi gak.aku kene la g ambek ubat kat frmasi. ubat patient pregnant la kan.haihh si p.farmasi tue leh segeh segeh lak ngk aku. smbil ngk resit order doktr tue. dia cam da nyumpat nyumpat n gelak gelak kat dlm uh.haihh aku ngn member aku da agak da dia nyumpat ape.ngek kan. belajar tinggi2 bleh pikir benda cetek.

smpai jek no giliran aku. dia da segeh segeh balik. pastue tnyer,nh ubat untuk sape? aku jwb ah. ini ubat tuk patient saye ler.. xkan ubat tuk saye kowt. dlm hati aku da berapi ..cm hingat aku nh xder otak ea.xder pasaan ea. haihh sbr fia sbr..geramnyer.. enough !
stupid p.farmasi ah. pemikiran yg cetek!

okey okey aku da marah marah rinh. mintak maaf oke. sorry lau terkasar bahse di blog aku nh.hehe maaf maaaf owg dtg bulan memng suke naek hangin.maaf yek.okey tht it.wait next entri yek.

p/s: maaf terkasar bahase!

No comments:

Cute Strawberry