Monday, October 11, 2010

hai people (:
ape khabar semua shat?
huhu harap kowg sesehat jek oke
lau xsehat jgn lupe makan ubat oke
entri kali nh just sesaje menyape .ase cam kosong jek blog aku if aku xupdate an
tue yg nak update even aku xthu nk tulis ape an

huhu so sorry oke if aku termarah marah termaki hamun kat blog nh
sgt tension dgn keadaan sekeliling
dgn management kolej cm kimak
dgn management hospital ag
jadual keje yg non stop
haihh aku boleh giler taw lau camnr
dgn stff stff yg tak tahu berterima kasih
malah membebel mengate jek makanan dia sehari hari di tempat keje
haihh penat an jd nurse nh
byk bende yg kene kite terima

btw aku just tunggu mase tuk hbis jek belajar nh
siyesly aku da tak tahan hambek kos nh
mybe aku terslh ambek kowt
mybe nh tuk kebaikkan aku nnti
p sape tahu an
kite yg harungi semue nh sowg2
kos nh memng payah!
payah n xpyh la kowg ambek!


huh! sudah marah la an aku.hehe sorry oke
aku tension sesgt dgn semue nh.haih oke tue jek kowt
t makin byk aku type makin byak lak aku marah
haha okey sorry okey people
wahhhahahahahahah(:

No comments:

Cute Strawberry