Monday, October 4, 2010

nak sekolah lagi boleh x

malam people.
malam nh aku ase cam rindu sgt time skul menegah dulu
hehe time kene denda time kene marah time ponteng kelas time kene rotan time kene sepak dgn cikgu time buli owg time gadoh gadoh tarik tarik budak.haha jaat kan aku time skul dulu.hehe ala mesti kowg pernh jaat cmnh . tipu lah lau xpernh.huhu

btw aku rindu tersgt sgt . p benda da berlalu xboleh di patah balikkn .huhu juz kenangan jek buatkan aku tergelak, menangis, haihh rindu sgt. tapi kami sentiase ade sentiase contct antare satu same laen even sesibuk mane pon kami. aku, tobek, noe, tompel, dalun,adah,eika,mira, poyo, bebak,yot ,maton and ramai lagi. kiteowg satu sekolah satu kampong.smpai sekarng kami tetap bersame .

cukup aku kehilangan kawan sekelas segelak sekepale aku. tapi dia tetap jadi kenagan yg terindah.tetibe aku ase nk menagis sekuat skuatnyer.siyesly aku ase diri aku bodoh ,kawan yg sgt bodoh. kerne disaat kebumikan dia,aku xder.tapi mereka semue ade. sumpah aku menyesal. smpai la sekarng aku akn pastikan hari raye pertame.aku menziarahi kuburnyer. al fatihah tuk arwah angah. time tue aku ade paper final. diaowg semue yg stdy jauh turun balik .tuk penghormatan terakhir.aku juz boleh kirimkan doa tuk arwah. hilang dia. sunyi kami.sebb dia la penyeri kami.ermm aku sgt kehilangan kau angah! siyesly aku sgt kehilangn kau.

tuk sepengathuan kowang ramai gak kawan kawan aku satu skul nh kapel pai la sekrng tau. mcm aku n tobek.noe n tompel.yot ngn maton.n ramai ag ah. bestkan. p bukan senang tuk perthnkn hubungn yg lame nh.yek.byk dugaan yg kite kene lalui.sakit tue byk dr happy.

guy's aku rindu kowg weh~
rindu sgt sgt time skul dulu~
kite kawan smpai mati oke

No comments:

Cute Strawberry