Saturday, October 16, 2010

terlalu obsess dgn darah !HAHA





hey ols
entri nh just nak pamerkan pic last day aku prktikel tuk bulan nh
huhu mesti kowg pelik kan
asal lah kat tgn aku byk benda tampal2 uh
huhu ini la di katekan
terlalu obses dgn darah
terlalu obses dgn jarum
jadi cmnh la

ini just tuk kuatkan lagi skill kiteowg jek oke
huhu byk buat makin pro la kan
so hari tue aku kene 5 kali cocok
3 cocok dr member aku zahed
2 cocok lagi dr member aku cuit
hahahaa mereka tidak berjaye akhirnyer

tetapi gud new'snyer
aku sowg saje yg berjaye
hanyer buat sekali jek da berjaye
cehhh bangge lak an
hahahahaa xder la. luck oke

kate ci aku an
xsemue yg kite buat tue kite berjaye
belom tentu berjaye sekali
akn berjaye kedua kalinyer
huhu betol an

so jgn bangge la oke
pe pe pon thanks oke kat
zaheed ,tikah and cuit yg berani bermaen dgn jarum n darah
hahaha xboleh blah bile aku ingat muke tikah
time aku nk cocok dia
menagis dia
last last berjaye jugak
haha bukan maen dia bising bile aku ckp aku nk cocok dia
hahahahahaaha ngek ah kau tikah
but kau berani oke
thnks oke tngn kau tue
luck!

guy's kowg memng buat aku gelak besa oke
p an aku da korbankan dua dua belah tgn aku tuk kowg
p syg kowg xberjaye
xper even aku sakit mcm mne pon
aku just nk kowg belajar cmmnr nk dpt skill yg terbaek
SKILL itu penting oke

okey okey itu saje tuk mlm nh
aku memls nk update blog
p aku rindu~
hehe oke nite ols
muah!


No comments:

Cute Strawberry