Sunday, November 7, 2010

maaf !

maaf !
aku benci pompuan tuh!
aku tak suke pompuan uh !
dia pernh rampas kau dr aku !
dia kawan yg tikam aku dr belakang!
dia musuh dlm selimut!
aku tak suke dia!
aku tak suke tgk muke dia!
kenape !
kau marah kan !
sebb aku benci dia!
ko tak rase pe aku rase dulu !
ko tak pernh rase!
siyesly aku tak suke pompuan tuh!
aku da remove dia dr frend list kau ritue!
see hari nh aku check !
ko apprve dia balik!
now !
aku da block pompuan uh!
ko memarah an!
kau marah aku sbb pompuan uh an!
okey fine!
(senyum)
aku tak perlu kawan mcm pompuan uh!
aku tak perlu and siyesly aku tak perlu!
dia bukan kawan!
tapi dia lawan !

haa! sedihhh.. kau tahu tak!
kau pernh rase pe aku ase dulu! ko pernh ke rase!
sakit tahu tak! sakit!

hurmm sorry aku kasar bhse!
p aku nk kau tahu pe aku ase!
aku benci bukn tanpa sebb!
aku mrh bukn tanpe sbb!

aku pernah ckp!
jgn smpai kerna kawan kite break!
ingt tak!
so plez! pahami ape yg aku nak!
sorry aku da block dia dr fb ko!
sorry!





1 comment:

Anonymous said...

yeah ! hehe (:
follow me back uke (:
anakmunsyi.blogspot.com.

Cute Strawberry