Tuesday, November 16, 2010

selamat hari raya korban (:

hai semua
oke pic diatas semprna
hari raya korban yg bakal kite smbut esok yek
sedih la aku an tak pat ase daging korban
haihh da bertahun tahun
ape la naseb aku nh kan
huhu btw aku nak menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf
jika ade terkasar bahase tersilap kata
harap di maafkan yek semue

kad diatas tak la sebagus yg ade di pasaran sekarng
alahh kad yg aku conteng conteng ketika busan
p besar mknanyer
wahahaha
pe pe pon selamat beraya oke
btw sedih gak aku
baru tahun nh aku raye tanpe tobek
hurmm takpe la~
nak buat camnr an

oke oke sorry yek sudah lame tak update blog
aku lebh suke duk umh jek
bermanje manje dgn mak n abh aku jek
wahahaha
cuti da nk hbis da nh
sbtu nh aku pon da pulang ke tempat aku stdy
tuk aku setelkan keje aku kat hospital

wow! kali nh hospital muadzam jadi tempat pilihan
tuk aku prktikel
haha tah aku tak pernh g situ
so ini pengalamn baru aku
wahaha hope bebaek jek oke
doakan yek kawan kawan semue cehhhh..

oke oke nak offline da~
mak aku da kol byk kali suruh balik
wahaha ade mase t aku update lagi yek
huhu wait oke
da~

No comments:

Cute Strawberry