Monday, December 20, 2010

very hard

kenape aku perlu menggung sakit sekrng
kenape tak dr dulu lagi..
tolong la ..
kenape susah tuk aku lupekan kau
kenape aku masih ingat kau
kenape ...
T___T

aku da cube tuk lupekan semuenyer
kenape tetap tak boleh
dalam mimpi aku hanye ade kau

mungkin saat bersame kau
sgt byk kenangn yg tak pat aku lupe kan
hampir separuh hidup aku bersame kau
kau yg bertahta dihati aku

kenape susah tuk aku lupekan kau..
hurm ..

Ya Allah Kau berikan la hambemu ini ketabahan (:
Seandainya dia jodohku
kau dekatkan lah hati kami
Seandainya dia bukan jodohku
kau jauhkan la bayangngn dia dr ku (:
aku mohon :)

hurm sorry guy's
keadaan aku kurng baek tuk mase skrng
hurm siyesly aku sygkan hubungn nh
but ini keputusan yg dia ambek
aku just terime

huh lagi bape hari nk balik jb
abg aku kawin
jumaat,sbtu ahad. huhu sibuk la aku t an kat umh uh
sibuk ke? tak kowt
kan sedare mare byk
so biar jek la diaowg wt keje
aku balik nk cuti
tenangkan pikirn
hurm tenang ker?
tah la..mybe makin lagi teruk kowt
haihh pe perlu aku buat ek?

sudahla, penat. nak rest.
ok peeps
take care (:
da~

No comments:

Cute Strawberry