Sunday, January 16, 2011

coming back lah !

hello ols (:
sudah lame seh tak update blog
sorry baru balik dr bercuti oke
tempat rahsia .lala
btw sorry lah an coz aku da start kelas
and jadual tersgt la padat and habis kelas jek rest ataupon lelepak ngn budak3 la an
so sorry coz aku akn jarang update blog ini
tapi...
haha ade tapi lak uh..
aku akan cube tuk update gak
lala my focus now just my stdy

soal hati , ahh letak jauh jauh dulu
hati masih tak terubat lagi..
btw ckp pasal hati an
hurm meh la " berdamai "
smpai bile nak mcm nh an
even da tak bersame pon
kau ngn aku tetap tak dpt lupekan semue kenangan kite
tipu lah an 7 years bersame
tak kan nak ambek mase sebulan or sethun tuk lupe kan an
so meh la berdamai yek
aku tahu and kenal kau sesangat (:

opss cete itu pulak da..
oke oke so pgi ke topic yg asal yek
hurm sebnrnyer byk yg aku nk update p
nanti la yek
hurm da last3 nh byk sgt keje yg perlu setelkan
jari jemari aku da ase nak patah
semakin hari semakin tension dibuatnyer
haihh dugaan tuhan
tak pe la..
maybe nh semue ade hikmahnyer
relax fia !
yawww...

okey i have to go now !
wait my next post yaa
ahaaa take care people (:

No comments:

Cute Strawberry