Saturday, January 1, 2011

happy new year 2011

yeah!
happy new year people
huh! diam tak diam da msok angke 11 da kan
hurm ape la azam baru aku ek tahun nh?
tahla.. harap2 kehidupan selepasnh lebih baek dr tahun tahun yg lepas
and yg paling penting
hati aku da tertutup tuk bercinta ! yeah!
hurm aku hanyer perlu teruskan hidup aku
without ?

tahun baru yg menyakitkan bg aku
mlm tahun baru yg sedih
da tak pasal pasal turun dgn lebtnyer T__T

thnks to jaa to supportnyr
hurm mcm ko tahu tahu jek aku tgh perlukan seseorng yg buat aku gelak
thnks jaa (:
kau kawan yg ade bile aku perlukan

hurm btw mlm tahun baru jugak buat aku ase nak mati
giler sakit plak
cm ase nak tercbut nyawe aku
siyesly sakit tulang belakng aku

dugaan tuhan (:

(?)

siyesly aku kecewa dgn sikap dia (?)
sampai bile kau nak ego?
smpai bile?
semue manusia ade salah dan silapnyer
jgn terlalu ikot sangat perasaan marah tue..
hurm..
manusia ade tahap kesbrnnyer?
pikirla..
kau ingt 3 januari
anniverssry kita
(:
sudah la..
have a nice day

opss cete laen plak
sowi oke people (:
wuuuuu~
tht it
have a nice day !

happy new year lah!



No comments:

Cute Strawberry