Thursday, January 6, 2011

Hope abah cepat sembuh

morning everyone
today much better than yesterday
btw kuantan asyik ujan jek
hurm nak kuar cr keje pon tak boleh
so pagi pagi lagi da bgun bsuh bju and online
ape seh.. busan giler lah camnh. cm tak de arah tujuan jek
so pasnh aku ase nk stdy jek smpai lebam

hurm btw baru jek abh kol huhu
dpt gak lepas rindu cetttt!
ingt nak ckp ngn mak coz sblom aku balik uh dia sakit
p abh yg kol, takpe la berbual ngn abh jek
hurm aku tnyer kabar mak lah an
rindu mak....
btw abh ckp mak da ok
dia pulak yg sakit
haiyaa berganti la pulak

sian nyer mak bapak aku
tak hbis3 di buat owg
pe yg dgki sgt lah kat keluarge aku pon aku tak tahu
tak takot allah ker?
hebat sgt la tue hidup kau yek wahai manusia bertopengkan jin
haiyaa Not need to do lah!

so aku just hope abh aku cepat cepat sembuh
da byk kali kene
again and again jek
kesian aku ngk
risau lak aku

tak baek lah buat2 owg macm uh
tak cium bau syurga taw
haih aku nh even mcm nhpon tahu lah semue tue
ape la nk di degki sgt
lau tak puas ati ckp
jgn antar bende mcm2
menganiaya owg lah cmtue

sudah lah.. t aku membebel panjang lak
btw hope abah cepat sembuh
risau aku
da la duk jauh
haih (:

oke aku nk offline jap
stdy dulu (:
have a nice day peeps

No comments:

Cute Strawberry