Friday, January 7, 2011

listen dude

need time to forget all thing
yup! you can do it fia !
the love is fake
the promises is fake too
be strong girl (:

for 7 years i love him
since 2005 untill 2010
just one mistake
break off again (:
that great yaa..

hurm berbhase ingeris la plak an
da da (:
aku tak nak jdi pompuan yg terhegeh2
cukup da 7 years aku perthnkn semuenh
kenape mesti aku perthnkn lagi
lau kau sygngi aku
lau kau mengenali aku selamenh
kau paham pe aku rase
and pe aku buat
kau cr dan kau beri penjelasan
btw sorry aku tak pat nk apprve ko sbg kawan

its to hard and its not easy dude (:
bagi sesetgh girl
senang tuk terime balik ex menjadi kawan
bagi aku susah
kowg nak tahu kenape

hurm tht my reason lah !
aku hidup ade prinsip sendiri
so akn aku ikot prisnsip aku uh
mencintai menyangngi dan memaafkan
tersgt la mudah
tapi kesan dr luke tue masih tersisa
da sgt lame tue di ubati
(:

sorry itu prinsip aku
bukan membenci
tapi biar la kerna aku tahu
luke tue akn dtg kembali

p/s : tak pernh memnci kau btw sorry i cant approve you
someday maybe i will apprve (:




No comments:

Cute Strawberry