Thursday, January 27, 2011

pewwit ~



hey semue -.- chakkk !
yeah im already done my assgment
fuhhh lega seh..
boleh bercuti sudah
btw kali nh aku just nak ngade ngade upload pic dibawah ini
huhu cantik tak shawl yg aku pakai uh
wane dia cantik tak? cantik an. an an.
yeah ! shawl ini sgt cantik bagi aku
wane dia yg menarik, wane apekah?
wane indigo. yeah !

so tahun nh aku nak wane uh yek
raye tahu ini (:
muah muah !
btw kowg nenampak tak de satu buku di atas meja uh
nampak tak?
haihh jgn buat3 tak nampak yek
itu lah buku anatomy & physiology
buku uh sgt best and lau sesape yg stdy buku uh boleh di respect la an
sbb buku itu sgt sgt lah. haihh.. sush la an
soalan3 exam terlalu kacang lau subjek uh
ramai student Uitm sgt sgt berjaye dgn cemerlangnyer
lau ambek subjek uh haha.

ea ea sebok cete bende laen lak
so pe lagi ngk la pic saye nh
huhu (:
semakin gemok an saye -.-
habisla aku...hehe

sudah sudah jgn tetengok lelame minah cumil uh. t dia pasan lebh (haha)
sudah gemok la saye
berisi sudah
mate makin sembam
makin sepet meyepet da
p still maintain bijaknyer haha
bijak la sgt an
pewwwiit lah !
pasan da nh~


No comments:

Cute Strawberry