Thursday, January 6, 2011

picnic wth my big family ♥

hey frend's (:
haa mesti da dpt agak pe yg aku nk post kan rinh an
yg kowg nampak nh
pic pic family aku lah!
sikit jek tak sempat nk snap bebyk lah
angin sgt sgt kuat
hati sgt sgt hancoss
lala ~

btw after mjlis menyambut menantu kat umh aku
kami semue penat kan
so aku buat plan tuk picnic reramai
alang alang sedare mare jauh ramai ajk la mereka sekali
and si pengntin baru uh (:

wee~
sorry again coz pic mereka2 tiade
hurm kiteowg semue pg byk tempat dlm satu hari
mule mule pegi tanjung balau
ingat nak stay picnic situ
tak jadi angin terlalu kuat
air laut pon kotor
so kami pegi ke destinasi ke 2
desaru (:
the same situation lah an
so lelapak situ jap
makan makan
ade yg memain air kat pantai even ombak tinggi giler
huhu aku just lihat karenah diaowg jek
tak berape minat mandi
coz ombak tinggi
bahaye lorh

btw aku ngk diaowg makin selok nak maen air jek
haha biar la alaskan diaowg bhagia
cehhhhwahhhh!
lame gak la an duk lepak desaru
lelepak situ teringt time dating dating
laaa ingt plak la..
shhh da hbis hbis..
yg paling best dpt ngecek mak topi
huhu thnks mak (:

so lepas tue kami semue pegi lah batu layar
kowg tahu tak kat mane uh?
huhu kat kota tinggi jek
area2 sederet ngn balau n desaru lah an
huu (:
kat situ baru ok sikit
baru la best sikit aku mandi
mule mule mak aku tak nk mandi
pas pujuk3 mandi gak
haha best giler ggelak ngn mak
sambil geguling kat pantai
huu tapi aku mandi jap jek kowt
takot berbelang la an
mak bukan maen ag ngn akk ipar aku and sedare mare aku

selok gelak tak henti
diaowg paling lame mandi
haiyaa bestnyer
aku malas takot bebelang
yelah da la time uh tinggal bape hari nak naek kolej an
tak nak aku,lala (:

btw sgt happy la an
thnks to all my big family
love u all lah !
btw kat bawah nh ade pic pic nyer oke
sila lihat (:





yg bertopi pink itu emak tersyg aku lah an
topi uh lah yg aku ngecek (:
hehe cantek an.,
disebelah dia pulak nenek tercinta
huhu mak kepade mak aku lah..
sempoi jek (:

candit sudah (:
love you mom & grandma

ini pula mak tam aku.
huhu tgh kusyuk makan
lala itu saje lah dr aku ttng picnic nh
btw thnks sgt sgt best oke !

p/s: i my family

No comments:

Cute Strawberry