Saturday, January 22, 2011

separate


hai . ok ols title aku kali nh 'separate' yek
mesti kowg tahu an pe meaning separate an
so tak perlu la aku bgi tahu
huh hmpir sebulan aku and bf separate/breakoff
its totally painful
btw aku da ok skit la an dr sebelom nh
ye aku tak berape kuat tuk hadapi semuenh
jujur dr hati aku yg dlm
aku masih menyanyingi dia
tapi apekan daye
jodoh tiade (:

aku hanyer meletakkn semue keslhn nh
ats kepale aku and dia
huh ! i really hate this situation
i really2 sorry (:
semuenyer salah dtg dr aku

sudah lah yek, maybe kowg pon tahu blog aku nh lbh byk
entrinyer tetng kami berdue
ye tentng dia
bagi aku sekrng
biarla ini terjadi
sudah byk airmate yg dikeluarkan
and sudah terlalu dlm luke yg ade

and aku pon da hmpir tuk tamat kan pengajian aku
so paling terpenting sekarng adelah
pelajaran aku (:
bukan nak kate besa
aku tahu aku cerdik dan terlalu serius bile bab bab stdy nh
tapi bile dia hilang dr sisi aku
semngat yg berkoba koba
hilang dgn serta merta
OMG i need him totally

enough ! no more love and thinking bout him
just focus to my new life and for the first is my stdy

sebelom aku terlupe la an'
ribuan terima kasih kepade semue reader2 yg membace blog nh
and rembuan terime kasih kepade semue follower aku
blog nh hanyer mengisahkan tentng sehari hari aku
yg dimane di sini ade berbgai3 perasaan
harap kowg leh terime
btw aku bukan owg yg hipokrit ye

maybe ade pihak yg tak suke dgn post3 yg aku buat
itu aku tak boleh nak elakkn
yg aku tahu hanyer update blog
mengikut ape kate hati aku tuk bercerite
ala da name blogger
di sini la kite nak share something rite?

so im very3 sorry ok (:
ini saje la dr aku tuk time nh
selamat malam semue .


No comments:

Cute Strawberry