Wednesday, January 5, 2011

wedding my brother :)

yehhzaaaaaaaaaa..
meh sini aku kenalkan
ini lah abg aku yg ke 3
berbju kuning
si pengntin lelaki
time nh aku yg shoot
so agak tak smrt picnyer
haha dlm hati.kenape la abg aku punyer muke cm tepung komok jek.haha
gegelak dlm hati

rombongn lelaki dgn paluan kompang
haha mane aku ek?
haha cm sesikit jek dr pihak lelaki an
yelah mak bapak aku sebok
siapkan mjlis tuk esok nyer
smbut menantu
so ini saje la..

time tol
hurm tuk sepengtahuan kowg
owg JB memng ade adat3 tol nh
huhu funny kan
btw kepade sesape yg heran..
meh la, sesekali lau ade mjlis khwin
dtg la JB
lihat lihat la. ade kelainan dinegeri kami
btw yg buat aku tergelak la an mase nh
abg first aku leh bg duit syiling
agak agak dlm 30 sen jek
haha sikit giler

hurm time nh selepas tol
abg aku kene duduk and ngk owg bersilat depan dia
hbis jek silat bru la boleh masok kerumah
haha adat la kan..
nak masok umah owg kene ikot care owg tue dulu
huhu (:

masoknyer si pengantin lelaki ke balai bersnding
cehhhhwahhhhhhhhhhh..
si pengntin perempuan di tutup muke oleh mak adam
lala ~


haiyaa da masok umh pon ade tol
biase la ikot permintaan tuan rumah la an
nak buat bape byk tol
haha jgn ade tol kat toilet sudah
haha tak pernh di buat owg lak an
huhu ramai giler time nh
yelah owg3 semue beratur dpn pelamin sbb nk halang
buat tol la katekan
haha tak lame la kan
pastue tol nyer hbis

wahhhh si pengantin baru duduk di pelaminan
bertema kan warne kuning diraje
cantek (:

sesi memotong kek (:
lihat di bawah

ea ea sape lak nh
haiyaa aku ker?
wat malu jek
hehe muke terlalu penat uh
tunggu si pengntin tukar baju
haiyaa sempat lagi berposing dgn kek
ala lagi pon lame sudah an tak post pic aku
so hambek nh ngk puas2..

peace !
dari aku and mak tam aku
wahaha -.-
kami penat menunggu


inilah kek nyer..
menyelerakan an
nah ase ase lau kowg nak makan
hmbek jek
lalalala~

oke ini lah mereka
haiyaa buat ape lame sgt pengntin oii
penat den tunggu
hurn serba pink putih
boleh la?
cepat cepat potong kek?


bace doa dulu an (:

lihatla kek di atas nh, haiyaa pelahap sungguh. sape lah yg hbiskan aku pon tak tahu.hehe
btw aku pon ade join sekaki gak
p sikit jek aku jamah
tak berape minat kek kek camnh
cehhwahhh
yg byak penghbis
si kanak kanak riang jek la
huhu
tukang potongnyer
saye
haha
pepe jek la an (:

kisah sudah tamat (:
selamat pengantin baru
semoge kekal hingga ke akhir hayat
cepat dapat anak (:
amin

No comments:

Cute Strawberry